Okręg nr 2.

Kandydaci KW Solidarna Polska w wyborach przedterminowych zarządzonych na dzień 23 czerwca 2013 roku w okręgu nr 2.

1. BORAWSKI Krzysztof - lat 40. Żonaty. Mam dwójkę dzieci, córkę i syna. Jestem Inżynierem Ochrony Środowiska. Ukończyłem PWSZ w Elblągu, Politechnikę Warszawską z zakresu inżynierii środowiska, Policealne Studium Finansów o specjalności podatki, oraz Technikum Budowlane z zakresu budownictwa ogólnego. Jestem również Technikiem Ekonomistą. Prowadziłem działalność gospodarczą. Pracowałem jako inżynier projektant i inżynier serwisu Water Jet.  Moje hobby to motocykle, spawanie TIG, nurkowanie, akwarystyka, fotografia. Interesują mnie problemy związane z tworzeniem miejsc pracy i różnymi technologiami. Swoją przyszłość i mojej rodziny widzę w Elblągu.



2. PIEJDAK Przemysław Jerzy - lat 21. Zamieszkały od urodzenia w Elblągu. Z wykształcenia muzyk i technik dźwięku. Absolwent Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu w klasie gitary klasycznej. W 2012 roku ukończył zaoczne studium realizacji dźwięku w Poznaniu. Na co dzień pracuje jako nauczyciel muzyki. Od 2011 roku członek Ligi Obrony Suwerenności, gdzie obecnie pełni funkcję pełnomocnika na Okręg Warmińsko-Mazurski. Jest także członkiem Zarządu Głównego LOS. Ponadto jest stałym współpracownikiem i publicystą kwartalnika społeczno-politycznego "Polski Szaniec". W kręgu jego najbliższych zainteresowań leżą muzyka, historia oraz piłka nożna. Cechuje go wielki szacunek dla dorobku starszych pokoleń Polaków i wrażliwość na potrzeby społeczeństwa. Kandyduje do Rady Miasta, ponieważ chciałby działać na rzecz poprawy warunków bytowych elblążan oraz rozwoju naszego miasta.

3. WOJNOWSKA Katarzyna Marta - lat 28. Posiadam wykształcenie średnie. Jestem absolwentką Zespołu Szkół Budowlanych w Elblągu. Jestem szczęśliwą matką dwójki wspaniałych chłopców. Udzielam się społecznie w szkole moich synów. Udzielamy wsparcia dla schroniska. Lubię zwierzęta.

4. BANDURSKA Grażyna - lat 53. Ukończyłam Liceum Ekonomiczne w Elblągu. Pracę zawodową rozpoczęłam w 1979 w EPBP w Elblągu na stanowisku inspektora. Od 1990 do 2012 pracowałam w Banku PKO BP SA w Elblągu na stanowisku Naczelnika Wydziału. W 1999 ukończyłam studia zawodowe w BWSH w Koszalinie na Wydziale Administracji, specjalność administracja publiczna. Od 2012 prowadzę własną działalność gospodarczą - agencję bankową. Mam 20 letniego syna Macieja. Interesuję się ekonomią, bankowością, sprawami rodzinnego Elbląga.

5. KASPROWICZ Magdalena - lat 23. Jestem studentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku pedagogika szkolna. Ukończyłam studia licencjackie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu - kierunek pedagogika wczesnoszkolna oraz terapia pedagogiczna. Od wielu lat jestem instruktorem ZHP. Aktywnie uczestniczę w życiu hufca Elbląg pełniąc funkcję komendantki szczepu. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą i staram się zarażać ich moją pasją. Uwielbiam aktywny styl życia: wędrowanie, głównie w górach, żeglarstwo, kuglarstwo. W wolnych chwilach lubię czytać książki oraz grać na gitarze.

6. OGRODOWCZYK Wiesław Bogumił - lat 59. Ukończyłem ZSZ jako murarz tynkarz, następnie uzyskałem upewnienia mistrzowskie. W tym zawodzie pracuję do dziś. Pracowałem przez długie lata w firmach państwowych w Polsce i na kontraktach na Zachodzie. Później prowadziłem działalność gospodarczą związaną z budownictwem, gdzie pracuję do dziś. Od 38 lat jestem żonaty. Mamy troje dorosłych dzieci i wnuki. 

7. GOMOLISZEK Marianna - lat 58. Jestem szczęśliwą matką dwóch synów. Zawód wyuczony i wykonywany to nauczyciel. Przez całe moje życie pracowałam jako nauczycielka w przedszkolu, w tym w przedszkolu nr 25 i 3 w Elblągu. Bardzo lubiłam pracę z dziećmi i dobro najmłodszych zawsze leżało mi na sercu. Dlatego kandyduję na Radną Miasta Elbląga.

8. BACHIR Dariusz - lat 40. Aktualnie mieszkam w Elblągu. Mam wspaniałą żonę, dwóch synów i córkę. Z wykształcenia jestem elektrykiem, a z zawodu mechanikiem. Jestem miłośnikiem motocykli i samochodów.

9. CECHOWSKA Katarzyna - lat 40. Mężatka, matka dwójki pełnoletnich dzieci. Całe życie pracowałam w handlu. W swojej karierze zawodowej byłam przez 5 lat kierownikiem sklepu mięsnego GZELLA. W 2011 roku rozpoczęłam działalność gospodarczą. Jestem bardzo dynamiczną i odważną osobą. Jestem życiową optymistką i ciągle mam uśmiech na twarzy. Moje hobby to sport, łyżwiarstwo szybkie. 

10. OLEJARZ Magdalena Agnieszka - lat 33. Jestem szczęśliwą matką 8-letniego syna i pasjonatem pracy z dziećmi. Ucząc się w II LO, jako wolontariusz opiekowałam się dziewczynką chorą na MPD i to dzięki niej uwierzyłam, że wiara w ludzi czyni cuda. W 2001 roku zostałam jednym z finalistów elbląskiej edycji "8 wspaniałych". Kierując się swoją pasją postanowiłam całe swoje życie poświecić dzieciom i osobom potrzebującym. W 2006 roku ukończyłam studia na kierunku pedagogika i rozpoczęłam swoją zawodową drogę z dziećmi. W 2010 roku założyłam stowarzyszenie działające na ich rzecz. W 2012 roku ukończyłam studia na kierunku organizacja pomocy społecznej. Od 2009 roku jestem kuratorem rodzinnym i dzięki wierze w ludzi udaje mi się odnosić sukcesy.
................................................................................................
Ulice wchodzące do okręgu nr 2.
ALEJA JANA PAWŁA II
ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO
BARTNICZA
MAURYCEGO BENIOWSKIEGO
BOHATERÓW WESTERPLATTE
BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO
TADEUSZA BOYA ŻELEŃSKIEGO
WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO
JANA BRZECHWY
BUKOWA
CISOWA
CZĘSTOCHOWSKA
ANTONIEGO CZUCHNOWSKIEGO
PUŁKOWNIKA STANISŁAWA DĄBKA od 113 do końca (nieparzyste)
PUŁKOWNIKA STANISŁAWA DĄBKA od 132 do końca (parzyste)
DRUSKIENNICKA
DWORKOWA
JULIANA FAŁATA od 30 do końca
FORMIERZY
FROMBORSKA
ALEKSANDRY GABRYSIAK
GDYŃSKA
GŁOGOWA
POLI GOJAWICZYŃSKIEJ
GRABOWA
GRODZIEŃSKA
HODOWLANA
IŁAWSKA
JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA
JAGODOWA
JANA III SOBIESKIEGO
JARZĘBINOWA
JAWOROWA
JELENIA DOLINA
JEMIOŁOWA
JESIONOWA
JODŁOWA
MICHAŁA KAJKI
KALINOWA
KALISKA
KAMIENNA
JÓZEFA KARPIŃSKIEGO
JANA KASPROWICZA
KASZUBSKA
KATOWICKA
PIOTRA KŁOCZOWSKIEGO
MARII KONOPNICKIEJ
JANUSZA KORCZAKA
TADEUSZA KOŚCIUSZKI od 140 do końca (parzyste)
KOWIEŃSKA
KRAKOWSKA
KRÓLEWIECKA od 162 do końca (parzyste)
KRÓLEWIECKA od 191 do końca (nieparzyste)
LEONA KRUCZKOWSKIEGO
ALEKSANDRA KRZYŻANOWSKIEGO
EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO
JÓZEFA LASSOTY
LEGIONÓW
STANISŁAWA LEMA
LESZCZYNOWA
STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO
BOLESŁAWA LEŚMIANA
LEŚNA
LIPOWA
LUBARTOWSKA
LUBELSKA
LWOWSKA
WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA
ŁOWICKA
WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO
KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO
MARYMONCKA
METALOWCÓW
MIESZKA I
MODLIŃSKA
MODRZEWIOWA
JANA MYLIUSA
ZOFII NAŁKOWSKIEJ
GABRIELA NARUTOWICZA
GEN. BOLESŁAWA NIECZUJA-OSTROWSKIEGO
JULIANA URSYNA NIEMCEWICZA
NIEPODLEGŁOŚCI
NOWOGRÓDZKA
ODLEWNIKÓW
OGÓLNA
OKRĘŻNA
OLCHOWA
WŁADYSŁAWA ORKANA
ORZECHOWA
OSIEDLE MARYNARZY
OSTRÓDZKA
IGNACEGO PADEREWSKIEGO
PAWIA
PIŃSKA
POMORSKA
JANINY PORAZIŃSKIEJ
HALINY POŚWIATOWSKIEJ
POZNAŃSKA
STANISŁAWA PRZYBYSZEWSKIEGO
MICHAŁA ROSNOWSKIEGO
RUMIANKOWA
LUCJANA RYDLA
SARNIA
WŁODZIMIERZA SIERZPUTOWSKIEGO
WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO
SKIERNIEWICKA
SMOLNA
SOSNOWA
SPOŁECZNA
LEOPOLDA STAFFA
STAWOWA
STRUMYKOWA
MAJORA HENRYKA SUCHARSKIEGO
STANISŁAWA SULIMY
SUWALSKA
WŁADYSŁAWA SYROKOMLI
SZCZECIŃSKA
SZCZYGLA
JANA SZUCHA
ŚWIERKOWA
TARNOPOLSKA
TARNOWSKA
TURBINOWCÓW
JULIANA TUWIMA
LUDWIKA WARYŃSKIEGO
WĘGROWSKA
WIĄZOWA
WILCZA
WILEŃSKA
WINNICKA
WIŚLICKA
STANISŁAWA WITKIEWICZA
WINCENTEGO WITOSA
WRZOSOWA
ZAKĄTEK
ZAKOPIAŃSKA
ŻYRARDOWSKA